Underbart..

Jaa, då har man precis kommit hem från stranden där man har legat och stekt med Kit :)
Vi va tillochmed i och badade, så nu har jag tatt årets första dopp i havet :D
Tillochmed Kit som ALDRIG badar i havet badade :D Helt överstolt att jag fick henne att doppa sej :D
Så nu börjar man äntligen bli brun och fin innan Magaluf :D Fast jag har bränt mej på axlarna :( Men skit i det, det går över..

Min bil har äntligen blivit färdig, nu funkar den korrekt :D Bara sterion som ska bytas nu, men det håller pappa på mej just nu :D Så nu är den körduglig när jag har uppkörning :D Känns helt overkligt att jag har det snart :D Längtar som fan :D

Jaja, nu ska jag in och smörja in kroppen, för jag känner att jag behöver det.. hehe..

Ha de..

Kommentarer
Postat av: Linkan

Nu när jag e hemma kan ni åtminstonde ringa om stranden :( Elakt att man inte får följa med juh! Gott mos!

2008-06-07 @ 02:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0