Ett jävla bra tag sen sist..

Jaa, här har man inte skrivit på ett tag.. Har absolut inte känt för det alls..
Men nu skriver jag iaf.. Haha..


Jaa, få har man fått urinvägsinfektion igen.. Men som tur är så kommer det förhoppningsvis gå över snart.. Annars blir jag ju illa tvungen att kontakta läkare, och jag som lixom ÄLSKAR sjukhus och skit.. Verkligen :/
Men å andra sidan, vill jag att det ska försvinna får jag ju bita i det sura äpplet.. :(


Har fått tillbax min älskade telefon oxå.. Eller jaa, har fått ut en ny på försökringen, men iaf.. Jag har min telefon igen.. Dock typ inga nr kvar eftersom att dem låg på den gamla telefonen :( Så jag skulle kanske behöva lite nr ;D Haha..


Måste bara säga att jag saknar min Kit jättemycket :( Vi får faktist börja umgås igen du och jag.. Som innan, då hade vi fan kul :)



Förövrigt har det inte hänt så mycket.. Har fått uppskrivningstid bokad dock, känns så jävla gött :D
Så nu gör jag inget annat om dagarna mer än jobbar och pluggar känns det som.. Haha..
Fyller år om 2 veckor med, känns nice :D

"To far away from reality"

Kommentarer
Postat av: parasto

varför besöka läkare ? det finns ju typ medecin du stoppaar upp :D

hoppas det går över snabbt iallafall :
ha en trevlig kväll !

2008-03-05 @ 21:11:55
URL: http://www.parasto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0