I will fight and defend !

Jaa, då va helgen över, men man fick ju ett perfekt avslut på den iaf :)
Det blev film, prat och kaffe med Tobbe i söndags kväll, sen körde han mej hem, jag menar, kan det bli bättre? :) Hur mysigt som helst ju :)
Sen kom han och hämtade mej efter jobb igårkväll :) Vi gick i Pålsjö-skogen och Påsjö-kyrkogård :) Mysigt faktist :)
Fast det va lite läskigt, för vi gick först på Kyrkogården, sen i skogen och sen tillbax till kyrkogården, och när vi va där andra gången va allting släckt, alla lampor, alla ljusen på gravarna, det va lite läskigt faktist.. Sen skrämde Ankjävlarna livet ur mej :/ Och givetvis tyckte Tobbe att det va roligt, inte alls tyckte jag :P

Idag har inte hänt så mycket, va hos Tandläkaren innan :/ Inte tycka om överhuvudtaget.. Nu är jag hemma och ska snart duscha, sen är det bara iväg till jobbet och jobba till halv 12.. Sen bara hem och kolla på One Tree Hills nya avsnitt :D Wohoo :D

Imorrn har jag körlektion för att jag ska boka Halka, man känner verkligen att man håller på att komma nån stans med körkortet nu, nu ska jag fan inte ge upp, nu ska jag bara ge järnet så kommer jag snart ha mitt älskade körkort som jag har strävat efter i 2 år :P Haha..


image24


"You're not alone, together we stand..
I'll be by your side, you know I'll take your hand..
Soo far away, i wish you were here..
Before it's to late, this could all disappear..
Before the doors close, and it comes to an end..
With you by my side i will fight and defend.."



Kommentarer
Postat av: Linkan

Tur det inte va jag på kyrkogården, då jävlar hade det inte varit ankornas fel! :p

2008-03-12 @ 00:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0