Long time no see..

Jaha, då va denna helgen över.. Sitter hemma hos min moster nu, har vatt här sen i fredags..
Skönt har det vatt faktist, bara tatt det lugnt hela helgen, har ju iofs inte kunnat göra nåt annat eftersom att jag går på pencilin mot min urinvägsinfektion.. Fast jag hade inte pallat festa denna helgen i vilket fall som helst :P
Sitter och lyssnar på musik genom mp3 från mobilen eftersom att Petra fortfarande ligger och sover, ja just det, sen har jag ju inga drivrutiner kvar på datorn till ljudet :( Försvann när brorsan formaterade om den :S


Jävla skitväder det är ute asså, inte kul alls.. Kan det inte bara bli sommar nu lixom? Jag är trött på allt jävla regn hela tiden.. Fast jag kanske borde flytta in i Helsingborg, Rifve säger ju att solen ALLTID skinner där lixom :P Haha, så jävla förvirrad är han asså ;) Men vi gillar honom ändå :)


Denna veckan som kommer så är man nästan fullbokad, på måndag ska jag till körskolan och plugga, på tisdagen ska jag till tandläkaren, på onsdag ska jag till körskolan och köra, på torsdag ska jag till körskolan och plugga och äntligen på fredag ska jag sova ut, för då är jag ledig :D Wohoo ;)
Snart är det ju Uppskrivning som gäller för mej :D Om drygt en vecka :D Tihi..  Visst hoppas vi att det kommer att gå bra? :) klart att det ska gå bra :P
Jag fyller år snart med :D Tisdag nästa vecka.. Om exakt en vecka och 2 dagar blir jag 20+. Haha, jag börjar bli en stor flicka ;D Grattis på mej lixom xD


Förövrigt har det inte hänt så mycket faktist, har mest bara jobbat och vatt på körskolan..
Eller joo just det, jag ska ringa på en bil snart, en liten Golf 3:a :D Tror jag att det är iaf.. Skitsamma, den är en pärla ser det ut som, så vi får ju hoppas på det ;D Så snart är jag förhoppningsvis bilägare med :D Bra att ha en bil när man väl får sitt körkort :D Slippa hålla på att låna av andra och så :D



131 dagar till Magaluf :D

"Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep, I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time
Will you come home and stop this pain tonight
Stop this pain tonight "

Kommentarer
Postat av: räzorkajza

Solen skiner INTE alltid i helsingborg han är bara så väck haha han super för mycket :) En bil? :D Grattis då hunny :D hihi brum brum

2008-03-09 @ 14:01:59
Postat av: räzorkajza

vadå uppdatera oftare? haha de var två dagar sen.. du är inte så aktiv heller ska jag be att få tala om :P

2008-03-10 @ 19:23:18
Postat av: Anonym

och så e du tillsammans med mongotobbe

2008-04-02 @ 19:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0