Oslagbar födelsedag xD

Jaa, då ska man snart lägga sej.. Ska bara packa klart mina grejor som jag ska ha med till min Baby imorrn ju :) Ska ju vandalisa honom hela helgen tänkte jag, men jag vet att han gillar det ;D
Och så tänkte jag ta mej tid att skriva några rader här :D

Som dem flesta som känner mej vet, så fyllde jag 20 år igår :P Känns nice som fan faktist :) Hade faktist min Uppskrivning igår med :) Och vet ni vad? Jag klarade den :D Jag fick 55 poäng, och man ska ha minst 52 för att bli godkänd :D Känns hur bra som helst, nu är den biten ur världen, nu är det bara halkan och uppkörningen kvar, och om allt går som jag vill och har planerat så kommer jag förhoppningsvis ha mitt körkort nån gång i Maj månad ;D

Förövrigt har det inte hänt så mycket, förutom att jag och Tobbe faktist blev tillsammans offeciellt igår med ;D Hur bra är nu inte det lixom? Kan en 20 års dag bli bättre eller? :)
Det känns som om allt verkligen håller på att falla på plats nu :) Att det kanske möjligtvis kommer att gå som jag vill för en gångs skull :) Och hur bra är inte det lixom? ;D Mega bra förfan xD

Ne, nu ska jag fortsätta packa det sista, sen ska jag faktist sova :)
Elmia på lördag givetvis.. Kommer bli så sjukt nice att vara där igen :) Det gillar vi ;D


121 dagar kvar till Magaluf !

"Our deepest fear is that we ar powerful beyond measure"

Kommentarer
Postat av: Linkan

Skönt att det ordnar sig för en av oss iaf, glad för din skull hjärtat :)

2008-03-20 @ 01:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0