Punk-Rock Prom Queen..

Jag har då hittat min nya Favorit låt :P Haha.. Mega bra är det faktist ;P
Jag sitter nästan och tjatar ut den :P Men skit i det, det är lika bra varje gång jag spelar den ;D

Är hemma hos Tobbe i Höganäs nu :P MysMys :) Massa film och sånt :)
Fast just nu är jag inte så social eftersom att jag sitter och skriver här, men det gör inget för han kollar ändå på gamla bilder på sin dator ;P


Jaha, då har man snart uppskrivning :P Känns skönt som fan.. Det känns som om jag kommer att klara det.. Jag kommer att klara det.. Jag ska intala mejsjälv det :D
Om inget annat så är det ju bara att plugga ännu mer och  göra om det :P Farligare än så är det ju inte :)


Förövrigt har det inte hänt så mycket..
Men det känns iaf som om allt är påväg åt rätt håll :) Känns mega bra faktist :)
Tycker att det kan hålla i sej såhär nu.. Hade faktist kunnat leva med denna Lívsglädjen som jag har nu :) Det va längesen man kände såhär.. Hade nästan glömt hur det kändes.. Men nu börjar allt komma tillbax :)
Tycker ju om dej faktist.. Kanske kommer jag bli kär, kanske inte.. Återstår och se :)


126 dagar till Magaluf, eller som Anna berättade.. EXAKT 15 veckor kvar xD

"Always smile.. Never happy..
Never cry.. Always sad.."


image19

Kommentarer
Postat av: Seeeesssaaan

nanana, nu äre bara 14 veckor & 6 dagar kvar :D haha

2008-03-15 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0