385992-27

385992-27
Jag har inte allt för mycket att skriva idag.. Men jag älskar denna bilden :P
Den togs när jag va och turade med jobb :P

Nästa helg smäller det, då åker jag och Lina och en massa andra till High Chaparral :P Det bästa stället som finns i hela världen, eller nee, men i Sverige iaf :D
Festa satan ska vi göra och kul kommer det att bli :D
It's you and me against the World BabyGirl xD

Nee, nu ska jag väll ut i köket och hålla min kära pojkvän sällskap när han ska laga mat till mej :D
Sen ska vi iväg och spela Ölbrännboll med Casper och några från hans jobb.. Kul kul kommer det att bli, iaf om det inte börjar regna :D

Aja, det blev lite skrivet iaf :P
Men nu har jag tappat räkningen på hur många dagar det är till Magaluf, men vi är nog nere på 60 dagar eller nåt :P Soft som fan :D

Peace Out motherfukkers :P

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan! Jag skulle behöva hjälp med att välja vilka örhängen jag borde välja till min studentbal!

Skulle vara jättetacksam om du kunde kommentera vad du tycker!

Örhängen finns här:
http://hsomihg.blogg.se/2008/may/135-08-dagens-shopping.html#comment

2008-05-17 @ 17:47:46
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0