Be not afraid of greatness..

Jaha, måndag morgon igen och allt känns skitsegt..
Ska ringa banken idag när mamma har vaknat, ska se om jag kan få det dära bolånet som jag behöver för att kunna köpa hus.. Ni vet, Lägenhet är ju ingenting för mej, då köper jag mej hellre ett litet hus :D
Och ni som tänker, "Detta klarar du aldrig", SCREW YOU säger jag bara, det gör jag visst det..

Min katt, eller mammas katt egentligen är mega kelig idag, ligger i min knä och ålar sej, men han är söt den dära Ozzy :D Alla bara älskar han :P Men jag älskar mina små Huligankatter, dem är bästast ;D

Idag har jag ju körlektion som börjar kl 1, lagom och bra tills jag börjar jobba :P Sista körlektionen jag har nu, hoppas bara jag kan få min öppkörning så jag slipper köpa fler jävla lektioner, jag behöver ju egentligen inte änns dem, jag kan faktist köra bil :D Fråga alla som vet ;D Maha

Förövrigt ska jag antagligen titta på hus på onsdag om mamma inte får mej att ändra tiden för att jag inte vet om jag får lånet än :) Och ja just det, jag älskar ju min underbara snutt till Pojkvän :D Han är bästat :D

Nu ska jag duscha och ringa banken :D

75 dagar kvar till det vi kallar MAGALUF :D

Tobias, du kan tro att jag älskar dej ,v)

Kommentarer
Postat av: Johanna.

Haha, det blev ju bra ju. :) Japp, ska hjälpa dig nästa gång jag är hos er. :D

2008-05-05 @ 18:46:44
URL: http://johannarantzow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0