Jasså du :P

Nu har jag ändrat mitt useende igen, men jag fattar fortfarande inte så mycket..
Så Johanna, jag har fortfarande ett jobb åt dej ;D Haha..

Snart ska man sticka och jobba, lite drygt när det är såhär fint väder, men jaa, man måste ju ha pengar..
Har grymt mycket att betala just nu, kommer bli helst fattig hela sommaren.. Men men, livet fortsätter ändå tyvärr..

Älsklingen va här inatt, mycket mysigt :) Han började ju jobba kl 12 idag, så jag tyckte att han kunde sova här :D Lite tråkigt när han åkte till jobb dock :( Nu kommer jag inte träffa honom på typ en vecka.. Men jag överlever nog :)

Nu ska jag äta nåt innan jag.. Ha de..

73 dagar till Magaluf :D

Tobias, jag älskar dej ,v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0