Where'd you go?

Sitter och tjatar ut en låt nu, Fort Minor - Where'd you go..
Mega bra är den :D Älskar verkligen den låten, kan lyssna på den om och om igen :D
Lyssnade på den hela dagen på jobb igår :D Men idag är man ju LEDIG hela dagen :D

Ska med Fatima en runda till Danmark idag, hon bad ju snällt om att jag skulle vara sällskaplig, javisst kan jag det, jag är ju inte den som är den lixom :P Ska bli kul, hon är ju den mest knäppaste arbetskamraten jag har :P
"Ät bajs och dö" ;) Det är nästan det ända hon kan säga på jobb, hon tycker att det är så kul för att Fredrik Backman skrev det i sin Krönika en gång :P


Nee, nu ska jag nog göra ve mej :P Skriver mer sen när jag e hemma..

Ha de..
Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0