Ett stort GRATTIS ^^,

Vill passa på att säga GRATTIS till min älskade bror Kim och till min gamla arbetskamrat Mikaela, varav båda fyller 22 år idag :) Träffar dock ingen av dem för Mikaela är uppe i Kungsör och jobbar, min bror jobbar nu och jag ska jobba ikväll, så det känns lite trist, men jag har skickat sms till båda 2 iaf, Duktigt av mej, visst ^^

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå lite fortare, vilket det inte kommer göra, för den går sååå jävla sakta..
Har strukit mina 2 skjortor idag, för jag ska ha en idag på jobb och en imorrn, och det va ju INTE det lättaste kan jag ju säga, jävla idiot mongolid som har kommit på att man måste stryka skjortorna innan man använder dem, för det är fan inte lätt asså.. Men efter många svordomar och mammas hjälp så fick jag fanimej dem släta och fina xD Haha
Ska snart sminka mej med, men Sara kommer ju inte och hämtar mej förän om 1½ timme, så jag behöver ju inte göra det riktigt än..


Bara för att jag måste jobba imorrn så missar jag Sörens och Chrilles sista utekväll i Helsingborg, för dem flyttar till Oslo på måndag.. Dem hade bestämt att vi skulle spela laserdom och bowla och dricka öl, men så kunde jag inte få ledigt, sorry guys.. Men jag får väll ta och sticka en runde till The Tivoli efter jobb och joina dem lite där, men jag kan ju inte dricka eftersom att jag ska köra, och så är det inte så lönt att börja dricka kl 1 på natten :/

Nu ska jag gå och göra nåt annat, kanske nåt vettigt ^^ Haha..

Tjingeling ^^


"it doesn't matter if you fail..
the point is to learn.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0