Hej arbetslösheten !

Jaa, nu har man vatt arbetslös i 2 dagar, känns inte så kul faktist.. Måste ju ha pengar..
Skulle stuckit till arbetsförmedlingen igår, men istället fick jag och pappa hämta mammas bil på akuten :(
Så det blev ingen arbetsförmedlingen för mej, men idag ska jag nog dit :) Om jag orkar göra vid mej snart..
Va även i måste igår, på Informationsmöte på Hasses Lada, nu menar heter det Ladan i Båsta, What ever lixom :P
Iaf, ska jobba på Julborden där 4 helger i rad, med start helgen efter Reunion :P

OMG, shiiit, det är snart Reunion :D
Bara 10 dagar kvar ;D Taggad som fan är jag, Visst Jocke :P
Det innebär att om 9 dagar har jag och Mikaela en Road-trip hela vägen från Helsingborg till Mariefred :P Och sen har vi Anna med på ett hörn mellan Värnamo och Linköping.. 3 brudar i en bil, kan bara bli KATASTROF ;D Haha

Ne, nu ska jag dricka upp mitt kaffe.. Sen försöka göra vid mej lite och vara flitigt och köra till Arbetsförmedlingen.

Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0