Magaluf Reunion ^^

Jaa, nu ska jag ta mej lite tid och ork att skriva om våran härliga Reunion i helgen :D

På torsdagen körde jag typ genom halva Sverige, Hämtade upp Anna i Gislaved, släppte henne i Linköping, Körde Mikaela till Katrineholm, sen vidare till Jocke i Mariefred :)
Väl framme bjöd hans föräldrar på en Väldans god middag :) Sen började jag och Jocke våran egna lilla förfest ;D Vi pimplade vin och Drack Irish Coffe :D
Somnade väldans sent, vaknade kl halv 11 av hans väckarklocka, och tro mej, först ville man inte gå upp, men bara tanken på Reunion fick en nästan att studsa upp ur sängen :P
Efter ett tag ringde hans mamma och sa att hon skulle hem och klippa sej, så vi slapp ta tåget till Södertälje, utan vi fick åka bil hela vägen från Mariefred till Frihanmen i Stockholm :D NICE :P

Väl framme mötte vi Bröderna Busk och JonnyBoy.. Sen bara stormade folket i på Terminalen :)
Värsta kramkalaset blev det verkligen :D Klockan va då 3, och förfesten hade redan börjat därinne :P Ciderdrickande i väntan på att gå ombord M/S Romantika ;D
Väl ombord sprang vi som yra höns innan vi hittade våra hytter :P Slängde in alla väskor i hytten, sen sprang man och letade upp var alla andra bodde ;D
Sen va festandet igång :D Härligt att träffa alla underbara gaylords igen :D

Vet inte vad klockan va när vi gick och la oss, men sent va hon, sen blev man väckt av Jocke och C/O för att dem skulle gå av båten, Och jag ville ju med, så en Nyvaken/fortfarande full/bakfull Zarah kravlade upp ur sängen och på med kläderna..
JAG LOVAR ATT TALLINN ÄR VÄRLDENS TRÅKIGASTE STAD!!!!!
Vi va inte av så länge..
Gick tillbax till båten, så slocknade både jag, Jocke och Thomas i vars en säng :P Vaknade igen klockan 3, man va inte såå värst sugen på alkohol, man alla andras taggande gjorde en taggad, så då va förfesten igång igen :D
Sen va det Buffé som gällde, världens äckligaste, men vafan.. Vi hade skit kul vid matbordet, det va verkligen typ
 "Hej vi är 10 år gamla igen och har barnkalas" :P haha
Jon flairade med vinglas, han klarade det, men efter ett tag gick det i tusen bitar.. Han blandade även drinkar som Jocke drack upp, Mot betalning förståss ;D Hahaha..
Sen va det bara att dansa vidare :D Hela dansgolvet rörde sej av båtens gungande ;D Jag lovar, det va båten ;D

Somnade kanske vid halv 6 eller nåt, fick man världens SÄMSTA Wake up call på söndagen..
Personalen STORMADE hytterna, slängde på lampan och skrek "NI HAR EN HALV TIMME PÅ EEEEEEEEEEEER"!!!!!!!!!
Shit, jag trodde verkligen att jag skulle döö..
På söndagen mådde man inte bra i kroppen..

Tack alla underbara människor!! Helgen va galen, ni gjorde allt möjligt ,v)
Jag älskar er mina underbara Gaylords!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0