Mariefred ^^

Jaa, då sitter man hemma hos Jocke i Mariefred nu.. Nice som fan asså..
Sitter och dricker Irish Coffe och pimplar vin.. Vi har vår egna lilla förfest inför Reunion imorrn, där vi går IN I DIMMAN xD
Skit soft kille är detta asså, en av dem skönaste.. Sjukt kul att umgås med och sjukt lätt att prata med..
Diggar honom skarpt ^^


Känns som om jag har kört genom halva Sverige idag.. Ne men vänta.. Det har jag förfan typ gjort ^^
Först från Helsingborg till Billesholm, bytade till Pappas bil. sen vidare till Gislaved.. Där hämtade vi upp en Sockersöt AnnaPanna.. Den Sockersöta försökte få oss på villovägar, hon ville nog ta oss till Göteborg eller nåt :P Nee, skämt å sido, hon va trött.. Vi hittade tillslut vägen mot Jönköping :P Cruisade till Linköping, som va Annas stop..
Därefter cruisade jag och Mikaela vidare till Katrineholm, som blev Mikaelas stop, därefter va jag helt ensam i 9 mil till Mariefred.. Men nu är jag äntligen här och kan varva ner och softa :D Även om jag har sittkramp i röven..

Nu ska jag vara social mot Jocke, kanske ta nån bild eller två med kameran och kanske göra fler irish coffe, för jag och jocke är ju världens bästa bartendrar ;D

Uppdaterar efter helgens Bravader ^^


Hasta la Vista Fuckers ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0