One tree hill ^^

Sitter och laddar hem One Tree hill Avsnitt 12 Säsong 6 nu.. Klar om nån minut..
ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA !!
Det är nog den bästa serien, eller ne vänta, DET ÄR DEN BÄSTA SERIEN :D
Är helt beroende.. Det är det ända jag väntar på i veckorna.. för jag kan ju tyvärr bara ladda ner ett avsnitt i veckan.. Men bättre det än inget alls :D

Idag har jag gått runder på Väla med Krille, köpte en mössa, det börjar ju dock bli ganska kallt, och så köpte jag nya navkapslar till min Pärla, för hon fick ju på Vinterdäcken idag som jag köpte igår ^^
Sen bara chillade jag med Krille och kollade på Desperate Housewifes, sen blidde det Burger King, sen körde jag hem..
Det va en ganska soft dag faktist..

Nu är One Tree Hill klar, så nu ska jag titta på det..

Tjingeling ^^

"Friendship isn't how you forget, but how you forgive..
Not how you listen, but how you understand..
Not how you see, but how you feel..
Not how you let go, but how you hold on.."

Kommentarer
Postat av: Hansson

Tv nerd :p

2008-11-26 @ 14:14:58
URL: http://skanegrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0