easy come easy go..

Inte skrivit på ett tag.. Säger hela tiden att jag ska bättra mej, men det blir aldrig så..
Lite har hänt sen sist jag skrev..
Har fått avliva min 20 åriga katt, min bästa vän i hela världen.. Så nu sover hon :(
Saknar henne varje dag.. Det gör ont i mej..

Är även sjuk nu med, har huvudvärk och feber.. Inte alls kul.. Känner mej helt borta..
förhoppningsvis är jag frisk nästa vecka..
Imorrn ska jag även köra ut till Nicke, min kusin i Förslöv.. Inte träffat honom på jag vet inte när, ska ta med mej Pontus dit oxå :) Kul ska det bli :)
Sen ska det även bli en lugn lördagkväll med film och mys :)

Ska sova nu.. Försöka få huvudvärken att försvinna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0