i'll be here waiting..

Måndag idag, jobbade förmiddag.. Det tackar vi gudarna för.. Jobbigt att gå upp tidigt, men hellre det än att jobba till halv 12 på natten.. Hade rätt kul på jobb idag med :P Fatima visade verkligen sin skadeglädje idag :P Har aldrig träffat en människa som har skrattat så mycket åt nån som har skadat sej :P
Eller jaa, vi satt och snackade om dem gånger som Niklas hade skadat sej, vilket va ganska många gånger, och Fatima skrattade så mycket åt det så att hon nästan inte kunde berätta :P Snacka om skadeglädje.. Fast hon sa iaf att det inte va så roligt när det hände, men nu kunde hon inte låta bli att skratta åt det :P Ganska kul när man lyssnade faktist :P



Tog en kaffe med Linus, Tobbe, Daniel och Jossan efter jobb.. Väldans trevligt sällskap måste jag säga :P Det ena snacket ledde till det andra, och helt plötsligt satt vi och snackade sex :P Det va rätt roligt faktist :P Hade ganska lika åsikter om synen på saker :P Haha..
Därefter stack jag hem och har legat och kollat på "En fyra för tre" hela eftermiddagen och kvällen :P Skönt faktist, och den serien är bara för jävla rolig :D


Umgicks med Andree i lördags, massa film och mys och Irish Coffe :P Bara för vi är Bartenders så :P Haha.. Jag vet att Nadja och Anna Lewin läser och håller med, för dem är oxå Bartenders all á Mallis, precis som vi andra :P Haha..
Sakna Magaluf, Barskolan och Grupp 8 :( Snart är vi återförenade igen :D

Nu funderar jag skarp på att sova.. sjukt trött och ska upp halv 5 imorrn igen.. Blööö..

Nu åker han snart :( Gonna miss him much.. Sista gången på fredag antagligen som jag kommer se honom.. Sen kommer han hem vid jul en snabbis troligtvis.. Hoppas på att få träffa honom då ju.. Annars kommer hem ju hem i April :P Haha.. Inte lång tid eller så, men det gör inget :P

Firma fest på lördag med, nog att jag kommer festa :P Kommer bli såå sjukt roligt asså :P Kommer ju däremot inte vara lika roligt på söndag.. Men skit i det, man får ta det som det kommer :P

Tjingeling ^^


"like the sun lights up the world..
you light up my life.."

Kommentarer
Postat av: Nadia

Klart man håller med!:P..



reunion snart!saknar dig!

2008-10-10 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0