lalala ^^

Jaa, då va det fredag, min efterlängtade lediga fredag.. Inte för att jag har gjort så mycket, varit på Väla med Lina, sen stack vi in till stan och tankade, träffade Jonas en snabbis, sen vidare till Gina Tricot på Kullagå Gatan..
Men givetvis hittade Lina inget som hon kunde ha på sej imorrn, men det gör inget, spenderade iaf mesta delen av dagen tillsammans med min Babe :)

Ikväll händer inte så mycket.. Ska ta det allmänt lugnt, som om jag inte brukar göra det nuförtiden :P
Det är typ det ända jag gör tycker jag :P Haha.. Festar typ aldrig mer, men vafan, jag har kul ändå :) Men behöver ju inte spriten för att ha roligt och vara social :P

Förövrigt så glömde jag min älskade bok på jobb igår, men Mikaela tog med den hem, så jag ska hämta den hos henne sen :) Hur skulle min helg sett ut utan min bok, Katastrof :P Den är ju sjukt bra och spännande :D
Min pappa ska även sluta röka, mmmmm, just därför har han gått och tagit 2 palet cigg av min limpa den senaste veckan.. BRA pappa, BRA, starkt jobbat.. Du får guldpriset xD Nee, skämt å sido, han är duktig, har bara rökat 1 cigg idag säger han.. Bra dääär...

Ska ta och hoppa in i duschen.. Skönt skönt.. Sen ska jag nog hoppa i mina mysbrax :D
Sen imorrn är det lördag :D Höllviken för min del kanske?

Tjingeling..


"Trust me on this..
I don't need anyone else.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0