Lovligt byte ^^

Får väll ta mej lite tid att blogga nu innan jobb.. Har börjat läsa en bok, eller Lina har fått mej till att börja läsa Lovligt byte.. Det är första boken på en serie.. Skit bra, verkligen.. Började läsa den igår på jobb på rasterna och jag är redan på sidan 90 :D Bara läser och läser, det är typ det ända jag gör :P Suttit och läst nu i typ 1 timme :P

Igår efter jobb tog jag en kaffe med mitt hjärta Linus och Daniel :) Trevligt trevligt.. Sen körde jag hem, åt och läste en stund :P NÖRD!! xD haha..
Och sen idag på posten kom en Burberry piké och en Burberry Brit Sheer parfym från min älskade moster :) Vet inte varför hon köpt det, men glad blidde jag iaf :D Man tackar, man tackar :)


Tiden bara springer iväg nu, känns som om man inte hinner göra nåt innan jobb, därför hatar jag eftermiddags-passen.. Dem är ju fullkomligt onödiga och värdelösa, ingen som gillar dem alls.. Bara fredagarna när man är ledig.. Men jag menar, hallå, hellre jobba förmiddag och jobba till halv 3 på fredagen, för annars sover man ändå bort halva dagen.. Inte sant?


Nee, men nu ska jag läsa lite till, sen börja göra mej klar för jobb..
Ha de nice..


"one day, only god knows when, you will see the truth in my eyes..
that i really need somone like you.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0