something perfect?

World Trade Center..
Det är 7 år sen i dag.. Det känns som igår.. Man har tappat tidsbegreppen om hur längesen det va.. Det är såå sjukt hemskt.. Tanken ger mej fortfarande gåshud.. Hur kan människor vara såå jävla grymma?



Vi hade tidsfördriv på jobb igår.. Skickade in en massa frågor till 118100..
Haha.. sjuka svar man får ibland :P Men men.. Dem är nog lite sexfixerade på det stället tror jag ;D
Men vi hade rätt roligt faktist :P

Sista dagen på jobb idag.. sen är det fucking helg för min del :D Såå jävla nice.. Så alla ni som ska jobba imorrn, ha så trevligt, för en annan ska ju sova länge ;D Haha..
Nee, men allvarligt.. Jag hade hellre skippat denna lediga fredag varannan vecka om jag bara hade kunnat jobba förmiddag varje vecka.. Eftermiddag är såå jävla drygt att jobba.. Sjukt tråkigt måste jag säga..
Men men.. sånt är livet, ger hyffsat betalt iaf.. Får väll nöja mej med det, och dendära lediga fredagen :P Haha...



Satt och tittade igenom bilderna från Magaluf innan.. Fatta som jag saknar det stället, dem människorna.. Allt lixom..
Snart reunion :) Fett nice ska det bli.. Träffa alla igen.. Och bara festa hela helgen på en jävla båt :P
Får gåshud bara jag tänker på det :) Vill bara stoppa tiden sen när jag är där..
Men tyvärr så måste man ju tillbax till verkligheten igen.. Hemska tanke!!


Uppdatering kanske kommer inatt efter jobb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0