Statoil ^^

Idag va jag sjukt övertrött och sjukt glad :D
Bestämde med Linus att jag skulle hämta honom, sen skulle vi till Statoil och ta en kaffe innan vi stack och hyrde en film som vi skulle kicka igång hos Mimi :P
Aja, iaf.. Jag va typ sjukt skrattig för en gångs skull :P Linus tyckte att det va jätte kul, för jag skrattade åt allt, jag bara grät och dog av skratt typ :P
Helt plötsligt från ingenstans säger Linus:
"Zarah, titta, en statoil-skylt"
Vilket jag tyckte va skitkul.. Jaa, som sagt, jag dog av skratt, men det va ju bara roligt eftersom att jag va på det humöret.. Ni vet ju själva hur det är när man bara skrattar och är totalt övertrött och tycker att allt är roligt :P
Sen fick jag ju givetvis höra det hela kvällen sen :P Men det gör inget, för roligt hade vi iaf :)


Nu ska jag snart sova, ska ju antagligen köra till Höllviken imorrn, om inte Andree tänker ta sej hit istället, men det vore ju synd att bryta vår Varannan gång-Tradition :P

Tjingeling ^^


"once you started to walk on the empty road..
it can take million of years before anyone notice"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0