Trust me..

Jaa, då har man läst ut Lovligt byte och börjat på Jagat byte istället :D
Superbra böcker, verkligen :D Började läsa Jagat byte på jobb idag, och jag är redan på sidan 78 :P  Haha
Fast iofs så har vi inte gjort så mycket idag, satt och väntade på våra kapslar som skickas från Norrköping..
Så mellan halv 3 och halv 6 satt vi ute och njöt av solen och så läste jag min bok :D Underbart skönt va det.. Man kan fan inte börja en arbetsdag bättre :D

Har inte så mycket mer att skriva, mer än att jag ska göra popcorn i min popcorns maskin och feta mej framför en film eller nåt innan jag lägger mej :D
Vill dock oxå att det ska bli helg nu..


"Life is getting harder day by day..
And I, I don't know what to do or what to say..
And my mind is getting weak, every step I take.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0