you were suppose to be my best friend..

..then you slowly turned your back on me..
Maybe we weren't real friends at all..
I'm starting to question it..


Det är roligt hur sanningen kommer fram ibland.. Att den kommer fram utan att folk säger den till en..
Lite sent att den kom fram nu, men det är ju som dem säger, bättre sent än aldrig..
Nu vet jag iaf vad du tycker och känner..
Det är så roligt, för folk har försökt förklara för mej hur du är, att du är en person som vänder kappan efter vinden, jag har aldrig velat lyssna på dem, för jag har velat skapa min egna uppfattning.. Men nu har du verkligen visat mej att dem hade rätt om dej från första början.. Känns som om jag har blivit grundlurad av dej till 110%..
Men jag har väll mejsjälv att skylla, för att jag verkligen trodde att du va nån annan..



Nog om detta.. Helgen har vatt lugnt, nykter och sansad :P
Känns skönt att kunna ta det lugnt, även om man är social med sina vänner :)



68 dagar kvar till Magaluf-Reunion :D Längtar som fan..
Barskolan grupp 8.. Jag saknar er som fan..
Vi får ha återträff nere på Magaluf nästa sommar :D

Kommentarer
Postat av: Hansson

Umgås?!

2008-09-07 @ 14:25:44
URL: http://lehansson.blogg.se/
Postat av: Kit

om det är mig du skriver om, så är enda anledningen att jag inte svarade på ditt sms att jag tyckte det va så onödigt av dig att ens fråga.. dessutom, som du märkte så bråkade jag och dennis och jag försökte reda ut det samtidigt som jag smsade med dig! ( hade också kunnat vara en anledning till att jag inte svarade ) jag tycker inte att du är omogen eller fjortis, jag vet inte varför dennis tycker det.. har inte brytt mig om att fråga för det spelar inte mig någon roll. Jag tror bara att vi har valt olika liv nu. det känns som det iaf ! Sen vad du tror att jag tycker om dig, fine .. tro det! Men glöm aldrig, det är inte jag som har sagt det ..

2008-09-08 @ 08:42:02
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0