Biltjuv ;p

Blev väck kl 06.00 idag, alltid lika roligt med telesamtal den tiden, men detta va ju viktigt, för dem ringde från jobb och bad mej komma och jobbar, Javisst sa jag, bara jag får vakna med mitt kaffe först :P 1 timme senare va jag färdig och ombytt på jobb, Helt fit for fight ^^

Efter jobb mötte jag mamma på Elgiganten, sen skulle hon ta en tripp till Biltema med, så jag åkte med henne dit och lät min bil så på Elgiganten, och jag måste bara tillägga detta, Min mamma kör som om hon har stulit sin egna bil ibland, men det är kul ;p Haha.. Sen glömde hon bort min bil på Elgiganten, så hon tänkte köra hem mej utan den.. Knasbolle där :D

Nu är jag hemma, trött som ett jävla as :/ Jobba imorrn igen, men nu vet jag det i förväg, så nu kan jag lägga mej tidigare :) Dessutom ska jag nog hem till Bror imorrn så att han lär mej hur man använder iTunes till min nya Ipod :D

xoxo //


Min nya ipod :D Love it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0