Distraction..

Vaknade för typ en timme sen, älsk är och jobbar så här sitter man själv med sitt kaffe..
Lyssnar på Angels and Airwaves - Distraction, fucking löööööve that soong :D Sjukt mys är den :D

Ska jobba på Findus nästa vecka, woo fucking hoo.. Nee, men vafan, jag är glad, det är pengar iaf :) Lite ledsen för att det är inte mitt vanliga skift jag ska jobba med, and that sucks :/
Men men, vad ska man göra..

Har slarvat bort mitt minneskort till min digital kamera med, hur smidigt är nu jag?
Tror dock att det ligger hemma hos min bror, men jag är inte helt säker, så får höra med honom imorrn..

Fest med Linda idag med :) Grillning och öl blir alltid bra :) Hon fyller ju år i veckan :)

XOXO //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0