Halvnaken-katt ;p

Världens finaste halvnaken-katt :)
Har vatt och rakat Fjällan idag, för att hon hade såå många knutor i pälsen, så hon kunde knappt tvätta sej utan att det gjorde ont :( Men nu är hon glader, nu kan hon röra sej utan att det gör ont :D
Finfin är hon verkligen.. Okej, nu ljög jag, men jag tycker att tjockisen är söt ändå :D






Sitter och dricker mitt älskade kaffe som vanligt :D Ska snart köra igång One Tree Hill innan jag lägger mej för att sova :P ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA :D
Lämnade in min klocka idag med, så att dem bytar batteri i den, överlycklig :D Fick den i konfirmationspresent av Mormor, och den är fortfarande hel och fin, jag älskar den klockan :)

xoxo //

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, awwe.. ser ut som en pudel :D

2009-08-26 @ 13:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0