No way ^^

Haha, jag lyckades mobilblogga ;p måste dock säga att jag är lite stolt över mejsjälv ^^
Har precis lagt in nya låtar på min ipod, så nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen ska jag masa mej till jobb, som jag verkligen inte vill egentligen..
Va på AF idag med, sa att jag hade börjar jobba, vilket påminner mej om att jag måste skriva ett intyg till A-kassan :/

Ska snart packa ihop mina grejer, för jag ska flytta hem till mina föräldrar och bo där i 2 veckor.. Känns rätt skönt ändå om jag ska va helt ärlig :/

hör sen ;p
xoxo //

Kommentarer
Postat av: ♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Hihi så du har oxå börjat blogga :)

Mvh Linda med familj

2009-08-24 @ 15:02:13
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0