Fast..

Jag har blivit helt fast i ett spel på FB, fan inte bra asså, men det är rätt roande :P Haha.. Datanörd jag är :P
Men måste bli bättre på att blogga dock..

Idag har jag vatt uppe sen kl 9, så tiden går as sakta.. Vaknade av att nån idiot borrade, jo, då va det en rörläggare, palla det kl 9 på morgonen.. Och igår va här 4 okända män när jag gick upp som installerade den nya pannan, och dem jävlarna stängde av vattnet, så jag fick åka till Lina för att låna toan, duschen och kranen så att jag kunde borsta tänderna, snacka om att man kände sej invalid!!

Idag ska jag sola innan jobb, skööööönt.. Bli brun och fin :D
Har även fått en visning på en lägenhet i HBG, på Fredriksdal, ska kolla på den på måndag.. WOO freaking HOO :D Glad som fan är jag, men sen får vi se om jag vill ha den och om jag får den, det vet jag ju inte :P

POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0