Julstämning?

Hmm, vad svarar man på det om man själv inte uppskattar julen?
Men okejdå, jo, nog är det julstämning nu med snö och gran och sånt skit, det va ju några år sen vi hade snö såhär i December, så det är klart det är mysigt, men jag hatar ändå snö :/ Får väll gå ut i trädgården och bygga en snögubbe och se om jag uppskattar snö lika mycket som när jag va liten efter det :P



Idag blir det kanske väla en runda, för idag är jag körduglig :)
Va hemma med Familjen igår och spelade TP :) Min bror ville inte spela med sin flickvän för att han ville vinna, men Vilka vann? Joo, jag och Johanna HAHA In your Face ;D Eller jaa, Jag och Johanna kom lika med Mamma och Mormor :P Men ändå lixom :D


Nee, uppdaterar sen eller nåt..
POSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0