Snö-katt :D

 

Haha, vi har en katt som är riktigt jävla snabb på att sticka ut om dörren är öppen, han är innekatt, men mamma slängde på honom ett sele, och sen rakt ut i snön :P Han tyckte det va kul ett litet tag, men sen blev det kallt, så förhoppningsvis är han inte så snabb på att sticka ut fler gånger, men det va fan skitkul att se :)

Ska snart köra till Ikea till mamma, ska kolla på Madrasser till min nya säng som ska jag ha när jag flyttar in i min lägenhet i Februari :D Längtar som fan :D
Och sen är det bara 1 månad och 1 dag tills min operation :D
Kan fan inte bli bättre :)

Nee, nu ska jag få på mej kläder och så, behöver ju inte åka till Ikea i rutiga mysbrax :P Även om folk hade stirrat lite konstigt :P

POSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0