Typiskt..

Planerade att sova länge idag, men ack så fel det blev.. Sätter ALLTID larmet på 10 för att jag inte vill sova bort hela dagen, glömmer jag ställa det vaknar jag typ halv 12, men IDAG, när jag inte sätter larmet med flit för att jag vill sova, DÅ jävlar i det vaknar jag kl 10, pigg och sånt.. DET SUGER!!
Men men, ska ju till Väla och systemet så, jag har ju ändå grejer att göra idag innan Fatima ikväll :)

Väntar på att min Babe GulligaFinaLinaWerner ska svara på msn, lite seg :)
Nu svarade hon dock, jag tror hon ser vad jag skriver här :P Innan jag änns har publicerat det :P
Ska snacka lite skit med henne, och bestämma lite inför kvällen tänkte jag :)

Sen duscha och Väla :)
POSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heej vännen. Ville bara tacka för ditt fina sms. Kan tyvärr inte svara. Så jag tänkte svara här.. Det känns förjävligt rent ut sagt. Varken jag eller Marcus trivs här längre eller kan kalla detta hus för ett "hem" längre. Det är sååå tomt. Men vi försöker tänka positivt iallafall även om det är svårt! Ussh. Iallafall, ha en fin dag och jag ringer dig sen när jag kan. Pussar & Kramar

2009-12-18 @ 13:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0