i'v fallen inlove ^^

Oj, nu va det en vecka sen sist jag skrev, då skulle jag åka hem från Norge, vilket måste tilläggas va jävligt NICE! Saknar mina tvilling-grabbar och min två brudar Anna och Anna sticker dit igen om 17 dagar och BOSÄTTER sej där, era jävlar ^^ Men jag ska dock hälsa på dem Ofcourse :D

Jag har förälskat med i Akons låt Birthmark, därav min rubrik ^^ Haha..
Lyssnar på den typ hela tiden nu :P


Ne, nu ska jag titta på Twilight som jag har väntat på typ HUR LÄNGE SOM HELST, med Glenn givetvis :P han har vatt såå snäll och väntat med att se den tills jag hade tid :P Mycket snällt Mycket snällt :P

Tjingeling ^^

"live your life as you want..
in the end you will not regret anything"

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, Zarah när du kommer upp så ska jag kidnappa dig så du aldrig kommer hem igen :D

2009-01-09 @ 22:56:01
URL: http://sessish.blogspot.com
Postat av: Hansson

:)

2009-01-11 @ 23:00:17
URL: http://skanegrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0