you're such a girly-girl ^^

Måste först och främst säga att jag inte längre är en Sony Ericsson ägare, TACK OCH LOV!!
Nu mera är jag ägare till en underbar Samsung Touchwiz ^^

Jag och Mikaela har haft en riktig tjejdag idag :P Har skrattat och fnittrat som 2 riktiga flickor.. Men kul va det, och kul hade vi verkligen må jag säga ;D Fler såna dagar åt Folket ^^ Eller iaf åt oss på jobb ;D

Jag har typ blivit The Hills beroende, riktigt illa, det går bara utför nu :P Men skit i det, lika glad för det är jag, men gladast är nog räven ;D
Lyssnat på DisneyLåtar typ halva dagen, dem sätter sej må ni tro :P

Nu ska jag snacka klart med Fuckface Joachim Gradin om att invadera Smålands skogar, sen ska jag kolla på The Hills och sova gott :D:D

MER SKRATT ÅT FOLKET ^^


"Divorced as many times as she married,
she leaves only good wishes behind.."

Kommentarer
Postat av: Hansson

Du och disneylåtar .... haha :p

2009-02-02 @ 05:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0