Opps :/

Min uppdatering är nog den värsta som finns, men min älskling har ju haft semester, så då kan man ju inte datanörda sej med bloggen varje dag :P
Men nu har han börjat jobba igen, och brist på annat innan jag börjar storstäda lägenheten så skriver jag här :P

Modell för en dag gick bra, trots att jag och Johanna fick sitta och vänta i flera flera timmar :/ Inte så värst skoj, men bilderna blev rätt bra iaf :P

Min dator har fuckat ur, den kopplar inte upp internet längre, så istället för att slänga den i väggen och hoppas på att den skulle funka så lämnade jag den till min käre bror som formaterar om den, dock har jag vatt utan den sen i torsdags, men får förhoppningsvis tillbax den idag eller imorrn, och då hoppas jag att den funkar igen annar blir jag galen..

Tandläkaren imorrn, hmmm, har ju ALDRIG varit mitt favorit-ställe precis, men vafan, lika bra att bita ihop och sticka dit..

Sitter och lyssnar på NRJ nu och ska snart börja diska, inte alls kul men här ser ut som ett bombnedslag.. Och så blir min älskling glad när han kommer hem till en städad lägenhet :P Haha


XOXO //
jagälsklardej MickeKiss <3



"all i wanna do is to face the fear but not feel scared"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0