Wohoo längesen :P

Imorrn ska man åka ner till Malmö och vara "modell för en dag" tillsammans med Älskling och brorsans flickvän Johanna :P Kulit kommer det nog att bli tror jag :P

Fick ett telesamtal idag som chokade mej lite, jag ringde till telia för några dagar sen och beställde internet, dem sa att det skulle ta ca 8 dagar innan jag fick internetet hemma, så ringde en kille mej idag och sa att han hade installerat internetet idag, han skulle egentligen göra det på onsdag, men han hade fått tid över idag och eftersom att det va lördag tyckte han att han kunde vara lite snäll.. Visst va han snäll..
Men jag ringde upp honom efter nån minut och frågade hur jag skulle kunna använda internetet utan modem, han bara " Jaha, har ni inte fått modemet, det trodde jag att ni hade fått, jaja, då funkar det iaf direkt när ni får hem modemet i veckan" :P
Det tackar vi för :D


Nu ska  jag gå och röka xD

xoxo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0