Är numera Sambo :D

Jaa, Lina gnällde på mej att det va dax att blogga,  och my god vad hon hade rätt :P Längesen nu ju..
Har hänt ganska mycket, men inget jag orkar skriva om faktiskt..
Har däremot gått och blivit Sambo :D Va ju nästan det innan med, men nu är det helt officiellt :D

I helgen ska vi vara husvakter till mina föräldrar, för som vissa vet, men andra inte vet hade vi inbrott för drygt 2 veckor sen, så nu är man lite paranoid när det gäller att lämna huset en hel helg.. Min mamma är på Sweden Rock nu och pappa sticker till Norge på fredag, så då får vi passa huset hela helgen..
Nu man ska spela fjortis och skrika FF xD Haha, ofta lixom :P

Nee, nu ska jag göra vid mej för jobb, sen jobba till halv 12 inatt..


XOXO //

Jag älskar dej Snoffs <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Våga, orka skriva om allt som hänt :) Och det heter "xoxo / Älskar dig Selma" hihi

2009-06-04 @ 10:27:56
URL: http://razorkajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0