Everything is perfect :D

Jaa, det känns så, har det absolut perfekta förhållandet, ett sånt som jag bara har kunnat drömma om innan.. Sånt förhållande som jag nog har vatt rädd för, rädd för att bli för seriös lixom, men nu har jag blivit det, AND IT FEELS GREAT :D Har ju hittat den jag verkligen vill leva med :) Älskar dej Micke Kiss, du är mitt liv nu <3

Har precis vatt as duktig, vikit tvätt, hängt in tvätt, sortera tvätt, tror min älskling får gå igenom sina kläder lite och slänga det han inte använder om jag ska få plats med allt mitt skit :P Haha


Om 2 veckor blir det Chaparral med Lina, WOOOPSIDOO :D
Älskling och hans bror ska oxå med, men det är mest jag och Lina ;) Våran helg xD


Nu ska jag diska och göra vid mej innan jobb.. BTW, blir arbetslös vecka 28, kul va? Inte direkt :(
Jaja, får ju A-kassa denna gången iaf.. Men tänk er hur det känns att bli arbetslös 2 ggr på ett halv år av samma företag..


XOXO // Jag älskar dej Selma xD    Som jag lovade Lina att skriva ;D

Jag älskar dej Snoffs <3

"Never turn your back around..
'Cuz you never know how absolutly perfect something can turn out to be.."

Kommentarer
Postat av: Anonym

YEEEEAAAH!

2009-06-04 @ 14:09:57
URL: http://razorkajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0