Storstädning ^^

Ja, då har man precis storstädat hela lägenheten, för vi ska ha Zoltans (Mickes lillebror) studentfest här imorrn :P Kan ju se lite hyfsat ut iaf :P
Nu är man helt slut, vatt igång hela dagen, jobbat, hälsat på föräldrarna, handlat och städat, nu är det bara duschen kvar :D Sen ska jag lägga mej ner och döööööö xD

Jag måste bara kontra med en bild på en helt utsliten Zarah :P



Nu ska jag duscha, sen lägga mej i soffan och vänta på min älsklings-sambo Micke Kiss :P

XOXO //                                                                                                                                                                                                 

                                                                                                                                                                       "don't look back in anger..
                                                                                                                                                                                            it won't help.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0