igen och igen och igen..

Jaa, då sitter man här igen, kl halv 1 på natten, med sitt kaffe och så efter jobb.. Känns verkligen som "Monday all week" :/ Drygt som fan, men det är sista dagen imorrn, sen är man ledig i 3 dagar :D Käns nice som fan måste jag säga..

Blev väckt kvart i 11 idag av att min kära pöjk ringde (måste tilläggas att jag hade satt larmet på halv 10).. Masade mej upp ur sängen likt ett spöke.. Fick i mej lite kaffe, sen va man fit for fight :P
Angelica tittade in en runda, hon hade jobbat natt, så hon va ju en aningen piggare än stackars mej :P Drack kaffe och snackade skit, sen skulle hon hämta hunden  och jag skulle laga mat..
Vidare till jobb, trodde jag skulle få hjärtat i halsen, fick en MC-gris bredvid mej på motorvägen, snacka om tajming :/ Dock så va jag faktist jättelaglig för en gångs skull :P Eller jaa, typ iaf xD


Nee, nu ska jag gå och lägga mej i sängen bredvid min sött sovande pöjk och försöka sova själv..


XOXO //

"i know you feel it to..
you just haven't realized it yet"




Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj du har bloggat :D wee. det var på tiden hehe.

2009-05-07 @ 13:01:09
URL: http://razorkajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0