Ojdå..

Sorry för min dåliga uppdateringen, jag har inte haft nån som helst lust att uppdatera pga olika anledningar..
Men ska försöka bättra mej nu :)

Min bror fyllde år i helgen, men tyvärr träffade jag honom bara en kort stund, för jag jobbade hela lördag kvällen :/ Men han fick ett tangentbord iaf, fast det va fel, så jag ska sticka och byta det idag.. Va hos honom och Johanna igår en runda och tog igen lite tid :)

Idag ska jag hinna med lite innan jobb, sticka till väla och handla en datorplata till pappa så att fläkten kommer upp lite, sen ska jag till hbg och byta kims tangentbord, sen ska jag hinna sola på allt det oxå :/ Jaja, vi får se vad jag hinner :P Får nog snart fixa mej, sen köra :)

Men ska försöka uppdatera senare..
POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0