Some..

Some are born followers, and some are born leaders...


Vaknade för en liten stund sen, dricker mitt älskade kaffe och ska nog snart hoppa in i duschen..
Ska ju fira min älskade Far idag som blev 45 igår :D Han börjar bli gammal nu :P
Ska nog bara va där och äta och dricka gott och vara allmänt social mot den lilla delen av släkten som kommer :) Dem är värda min tid och trevlighet iaf :D

Jag drömde samma dröm 3 ggr inatt, asså jag menar, jag somnade, drömde, vaknade, somnade igen, fortsatte drömma på samma dröm där jag hade slutat när jag vaknade, sen vaknade jag igen, somnade om, och fortsatte drömma där jag slutade innan jag vaknade igen..
Hur wierd är inte det lixom? Har aldrig hänt mej innan tror jag.. Precis som att det va meningen att jag skulle drömma just DEN drömmen :S


Aja, Later ;p
POSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0