Trött :(

Jaa, jag ville inte gå upp när min klocka ringde :/ Vill jag iofs aldrig, men idag ville jag verkligen inte alls.. Drömde nåt välldans spännande kommer jag ihåg, så sjukt spännande, men jag kommer fan inte ihåg VAD jag drömde om.. Hatar sånt, man borde alltid komma ihåg sina drömmar..

Snart är det fredag, imorrn ju för att vara exakt, och då fyller min älskade Pappi år :) Vet inte vad jag ska ge honom, är typ pank, så kan någon ge nåt förslag på nåt fint och billigt? :)
Ska även till Frissan på Fredag, fixa mitt gula hår för förhoppningsvis sista gången innan jag bara behöver ta utväxten :)

Nu ska jag klä mej innan jobb, är nog inte speciellt fint att komma i morgonrock :P
POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0