Usch då..

Ännu en lååååång vecka framför sej :/ Sen på fredag börjar jag jobba på Hasses Lada igen :) Varje helg fram till den 19 december, kommer bli roligt :) Tycker det är kul att servera lite sådär ibland, men inget jag skulle kunna jobba med på heltid dock..

Sitter här just nu med en jättesöt katt i knät vid namn Ozzy som är sjuuuuukt kelen, Johanna, vill du ha honom? ;D Haha.. He is all yours Baby ;D Nee, då hade min mamma dödat mej :P
Ska snart lyfta väck honom och hämta kaffe och röka en cigg :)
Sen ska jag kolla om Amanda är hemma innan jag börjar jobba, ska ju dit och klämma på bröst ;D Haha

POSS



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja klart jag vill ha honom :D hihi.

2009-11-16 @ 11:35:29
URL: http://jrantzow.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, aaawe.. Den galne Ozzy! :D

2009-11-16 @ 15:14:25
URL: http://angeliiicaj.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hej vännen =) Det blev inte mycket klämmande av. hehe får du göra när jag inte är handikappad ;) Tack för att du kom det var trevligt! Vi hörs vännen PUSS

2009-11-17 @ 14:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0