Äntligen fredag..

Nu är det äntligen fredag, 8 timmars arbete, sen har jag helg :D
Ska bara ta det jävligt lugnt idag, sen imorrn ska jag till Gamlamormors och Farmors grav och tända ljus och lägga blommor.. Det är ju trotts allt medningen att man ska hedra dem bortgångna? Efter det Halloween fest på kvällen?

För ovanlighetens skull dricker jag mitt kaffe i bara mysbrax och mystofflor :D Bloggar och läser bloggar, men vanliga rutin på morgonen :)

Igår va umgicks jag med Linus typ hela dagen, va på väla och handlade lite, sen hem till Linus och drack Kaffe och snackade skit, saknat den mannen, inte umgåtts med honom sen innan sommaren? Det får allt bli ändring på det, Viesst Linus, Viesst? ;D Haha

Nee, men nu ska jag sätta upp håret och masa mej till jobb..
POSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0