Deckad..

Jaa, har vatt hemma sen ca tjugo i 3, det gick isönder på jobb, så kvart över 3 va jag där ifrån :P Skööööönt :) Dock så totaldeckade jag i sängen direkt, på alla kramdjur, kuddar och filtar, men guuuud så skönt det va :D Hade en Ozzy-katt som log ihop krupen vid min bröstkorg med, mysmys :D
Skulle bara sova i en halvtimme, satte klockan på kvart över 3, dock snoozade jag i typ sådär över en timme :P Haha, är man trött så är man :D


Nu är jag iaf pigg och dricker mitt älskade kaffe :D Ska packa ihop mina grejor om ett tag, sen ska jag köra till Ängelholm hade jag tänk, ligga nerbäddad i soffan med en filt och varm choklad kanske? ;p
Det börjar ju dock bli riktigt kallt nu :(

Later ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0