Die!!

Fy fan, sjukt trött är jag, detta är inte mänskligt asså, jag höll på att somna på jobb, och på vägen hem :/
Ska nog lägga mej och snarka kudde en timme kanske? Bara det att jag har lovat Miss Lina att kommer hem till henne sen på kaffe, känns som evigheter sen sist vi träffades :/ Jag saknar ju min Darling mycket <3

Jobb va tråkigt som vanligt, dock så har jag bestämt mej för en sak jag ska göra nu snart såfort jag har pengar, eller tar mej råd :P Kan inte skriva det här än, och just nu är det nog bara Fatima och Johanna som vet vad jag syfftar på? :P

Nu ska jag dricka upp mitt älskade kaffe, sen ska jag nog ta mej en liten lur innan jag sticker till Miss Lina :)

Later ;p




Lina, jag och Cassi nån gång i Vintras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0