Ett gott skratt.

Fick ett gott skratt här på jobb innan, Mimmi är mer förtvivlad över mitt hår än vad jag är :p hon tyckte att jag skulle ta mitt förnuft till fånga och färga det mörkt igen. Jag sa att undermedvetet gör jag nog det mycket för att det stör folk, och hon tyckte att jag skulle komma upp till mitt medvetande igen :p helt förtvivlad, och Fatima försökte dra till sig uppmärksamheten till sig för att hon är på min sida, men det gick inte så bra för hennes del, och jag höll på att dö av skratt, skit kul, iaf när man va här :) För övrigt sitter Borra och bålar på en tidning, och jag säger till honom att sluta, men killen är fortfarande i trotsåldern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0