Hata..

Fan vad jag hatar att gå upp såhär tidigt, man är ju inte människa förän iaf tidigast kl 7 :/
Men nu är det iaf äntligen fredag :D Och jag har en otroligt skööööön helg framför mej ;p


Nu är tiden bokad iaf, så nu får vi se när dem hör av sej och hur det går framöver :D Hoppas det går bra, och att det blir av såfort som möjligt, har velat detta sen jag va typ 14 år gammal :/

La mej med blött hår igår, så nu står det åt alla håll, och blir ju inte bättre alls eftersom att det är kortklippt..
Men men, jag ska ju faktist bara till och från jobb i denna frisyren ;D

Återkommer senare  idag :)
Later ;p




Gammal bild på mej och Louise, jag tror vi gick i första ring då ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0