Hemkommen..

Jaa, då är man hemkommen igen, vatt inne hos min käre bror en runda, dem skulle över till Danmark och kolla fotbollen, och min käre Jönköpingskompis va ju där, så jag va tvungen att köra in och säga hej, för kommer ju som sagt inte vara så körduglig imorrn :/

Satt och kollade när Daniel och Johan spelade fotboll på min brors X-box, Kim och Lantz gick runder i lägenheten och Andreas, min kompis, satt och masserade mitt skulderblad när jag kollade på fotbollen :P Sen skulle dem sticka och jag körde hem, and here i am lixom..

Ska snart hoppa in i duschen och börja göra mej redo, sen ska min käre far köra mej till Helsingborg, där vi ska ha en kick ass Girls night :D

Hörs sen :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0