Kallsvettig :/

Som jag har skrivit i ett tidigare inlägg hatar jag när man vet att man har drömt, men absolut inte kommer ihåg den.. Det hände mej inatt, jag vet att jag har drömt, jag kommer ihåg att jag har drömt, men jag kommer INTE ihåg vad drömmen handlade om.. Men jag vaknade helt kallsvettig :/ Vet inte om det va på ett bra sätt eller ett dåligt sätt? Duktigt frustrerande..

Sitter iaf och börjar piggna till nu med mitt kaffe :) Och fasar för att jag antagligen måste skrapa rutorna på min bil :/ Igårkväll vid halv 10 när jag skulle till Bjuv för att kolla om det va bankomaten eller mitt Visa-kort (och det VAR mitt Visa-kort) fick jag skrapa rutorna och graderna låg på + - noll typ :/ Inte alls kul att börja sin morgon sådär :(

Jaja, skit i det, idag blir jag ju förhoppningsvis blond :D Så det är vi glada för iaf..
Nee, nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och få på mej kläder, sitter här i morgonrock :P

POSS




"death is peacefull, easy..
life is harder, komplicated.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0